TRE VECKOR!

Igår var det exakt 3 veckor kvar till studenten och 2 veckor till balen!! HELT SJUKT! Jag har inte fattat det än, nästa vecka är sista riktigt veckan i skolan:O shit säger jag bara! Får panik när jag tänker på de! Om mindre än tre veckor kommer vi stå och skrika på ett flak:D:D!!!! iiih! SÅ JÄVLA HÄÄÄÄTLIGT!!!

Självklart har man gått runt och tänkt att de är lugnt det är endå lite tid kvar innan studenten och jag har ju inte så mycket kvar att fixa så de är luugnt!!
Jojo så kan man ju också tänka! meeen de är fan nästa vecka jag har provuppsättning på håret inför balen och jag har inte ens bestämt hur jag ska ha håret! Och jag har ingen bh till klänningen heller, måste köpa fler visselpipor, band till dem och till champangeglaset, smycken till balen har jag inte fixat heller. Så ja det där med att det är lugnt stämmer nog inte riktigt..
Så nu ska jag göra klart mitt SISTA arbete! yees:D

Pussheej

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahahah :D woho studenteeeen ! Erkänn att det blev lite panik där på bussen när vi helt plötsligt kom på ALLT som behöver göras :P ?! Måndag is it ? puss

2008-05-21 @ 15:57:36
URL: http://thisismatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0