Sista veckan i skoolan!

Här har det varit lite dålig uppdatering nu i veckan. Meeen det är ju sista veckan i skolan fan, så man har ju lite panik!! :| och idag var sista läxförhöret och imorgon är sista dagen i skolan, SISTA hallå?! helt sjukt:D
Tillbaka till veckan, igår följde jag med mamma till burlöv c för att va smakråd på några klänningar/tunikor hon hade lagt undad på kappahl, och när vi är där inne (som jag aldrig är annars) hittar jag en SKIT söt klänning, eller de är nog ett linne, men blir klänning på mig:P det bästa var att om man blev medlem så fick man 25% rabtt! så jag betalade bara typ 170 Kr för de söta kläningen! Blev skit glad, verkilgen ett kap:D i min smak!

Och idag hade jag så jävulst ont i huvet, men höll ut till vi slutade så då gick jag hem och sov sen kollade jag på "Guld kompassen" kan verkligen rekomendera den till de som inte har sett den:) riktigt bra faktiskt! Sen gjorde jag och mamma mat , kyckling masseman med ris! SJUKT GOTT :) hihi

Och imorgon ska klassen till en stuga utanför höör, och grilla, supa och umgås:) ska bli riktigt mysigt!

Nä nu är jag trött, så gonatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0