Lördag

Har nyss kommit hem från en ganska lång promenad med Angelica:) känns verkligen härligt!
Tänkte lägga in lite bilder på mina nya inköp:) lite mer sommarfärger liksom!



image127

































Turkost linne från H&M - Skit fin färg när man är brun.


image129
Också från H&M - Ser också jätte brun ut sånhär färg.

image130
Kofta från cubus för bara 99 kr

image132
Den här även från Cubus för bara 74 kr (dom har halva priset på
skit mycket, så passa på;)

image131
Också Bh:n som jag har letat efter hittade jag äntligen på Cubus den också
fast den är lite annorlunda än de jag hade sett på Lindex, men men
får väl hoppas att den funkar bra ändå. (fast på förpckningen står det
att de inte rekomenderas att användas mer än 6 h åt gången, haha
de kommer ju dock bli typ 12 h eller nått på balen när jag ska ha den, så jag får
väl hålla tummarna att den håller hela tiden)


Men nu måste jag snabba mig och duscha innan mamma har grillat klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0