Ilska

Hej igen allihopa!
Nu ska jag ta tag i mitt bloggande igen, ochn det här känns som en bra dag för jag är så sjukt förbannad så jag behöver skiva av mig lite! Någon visade sitt riktiga sjäviska jag för ett tag sen, jacob rättare sagt! Så sjukt dålig stil och nu till råga på allt så blir de inget med limon som vi skulle åka med till balen , som har varit FIXAT så jävla länge! Men näääädå, också säger han att vi ska gå dit! GÅ?! fuck heller att jag ska gå till balen!! Och just de vi ska ju på förfest hos david också, VI sa han! jaha så när ska jag bestämma nått?! ofta jag skulle vilja va hos nån som är så jävla desperat så han försöker trycka en  mot en för att han ska sturla med honom :S och när man säger nej får mn svaret, men bara lite! HALLÅ LIKSOM? snacka om desperat människa. åh jag är så ARG! De sjukaste är att jag verkligen inte trodde att denna människa var så självisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu har jag skrivit av mig de iallafall! Så några nyheter kanske jag har, jorå!
Jag har ju tatuerat mig, förra veckan :) och idag tog Angelica hål i tungan! Systrarna är på G vettni;)

Nä nu ska jag kolla på Medium, sen måste jag bara nämna att det finns en riktigt söt kille:) hihi
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0