Curly sue

Så var det söndag igen och ännu en vecka i skolan framför sig, men nu är det verkligen inte lång tid kvar! Det gäller att stå ut två veckor till sen är det bara det roliga kvar :D längtar verkligen!
Och det här blev en lugn helg som planerat:) Johanna kom hit, vi snackade massa och åt jordnöts ringar (som man borde hoppat över), hah vi kom på en jävligt  rolig sak om en kille som jag tyvärr inte kan avslöja här, men vi f¨r se vart de leder:P haha, sen skulle vi kolla på Deja vu, men vi hann se typ 10 minuter innan båda sov. Så jag ska nog ta och kolla på den snart istället:)
Måste bara säga att jag är väldigt stolt över mig själv för idag har jag powerwalkat nästan ända till lund och tillbaka, de du;) och det ska göras så ofta som möjligt nu innan balen och studenten är det tänkt!

Just det fick ett sms av Elin innan att hon hade kommit med i tidningen igår, så måste kolla upp de nu;)
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0