17/5

Då var man tillbax i arbetslivet igen! Jobbade från 9.30 - 17 skulle egentligen slutat 16 men eftersom jag är en sån ängel så jobbade jag en timme extra för en tjej:) men men det kändes verkligen att det var ett tag sen jag jobbade kan jag säga. Och faktiskt kännde jag mig glad när jag va där:) va ett tag sen jag gjorde de sist, fast det kan ju kanske bero på att häxorna inte va där:P men  men , kom hem från jobbet och åt hembakad pizza, muums:) sen annat skit, så nu har jag fan dåligt samvete:P de är inte precis sån mat man ska äta innan balen som jag gör nu:P haha och nu sitter jag och väntar på att johanna ska komma hit:)

Och jag måste bara att det är sjukt hur någon kan få en att tänka på den typ helaa tiden... och ena stunden är man skit glad och andra tänker man att allt kanske bara är på skoj.. åååh ! Johanna får komma hit och va min rådare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0