There are always ups and downs

Det är så jobbigt med personer som bara pratar om sig själva. Om man ringer någon kan det ju vara för att man ska berätta något, men också för att höra hur den andra mår.
Men så är inte fallet för vissa personer, jag blir så less! Det är så att jag bara vill läga ifrån mig telefoen och 10 min senare ta upp den och säga okej. Nä till slut orkar man faktikst inte lyssna, speciellt inte om man inte ens har frågat något och personen bara bablar på om massa onödigt shit i typ 20 min. Och man bli tvungen att nästan avbryta för att få säga något. Det slutar med att man inte ens har lust att berätta något för personen..
Visst ibland kan det vara jätte roligt när någon berättar något, men det är oftast för att man har frågat något och man är intresserad och vill veta! Det ska finnas ett visst samspel där, som tydligen har kraschat mellan mig och en viss person. Det är så jäkla jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0