Red

Idag har jag och Angelica varit på burlöv hela dagen och shoppat :) det var svarta jeans jag var ute efter, men självklart kom jag hem med bra mycket mer saker! Det är helt enkelt så, när man inte är ute efter något speciellt så hittar man ändå massor, så då får man väl passa på:) tänkte lägga in bilder på de imorgon.

ÅH jag får nästan lite panik nu, de känns som att lovet nästan är över!
Imorgon: jobb 9.30 - 18. Sen blir de äl Greys.
Torsdag: jobb 12 - 9.15
Fredag: Fira moster som fyller år, sen får jag se vad sm händer.
Lördag: Tina middag?
Söndag: Middag + Etagè.
Måndag: SOVA.

Sen att hörbyarna åker till Kläppen imorgon gör ju inte de hela mycket bättre.. :( får verkligen ångest att jag inte valde att följa med. Fan emma, vi skulle föööljt med! Men men får väl hoppas att de är jätte isigt i backen så dom inte kan åka:p nä nu ska jag inte va sån, men en viss person hade inte behöv åka..

Nä nu ska jag läsa lite innan jag somnar, tro de eller ej jag läser! Hittar jag en bra bok som är intressant hela boken igen då går de faktiskt. Och boken som jag läser nu Mossvikenfruar heter den! Va faktiskt jäkligt bra, de är samma författare som Linas kvällsbok. Om man nu tycker om den. Men nä nu ska de inte bli mer bokprat.

Om du har vägarna förbi City gross så ta dig en liten runda och gör mig sälskap bland alla gamlingar:)
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0