Myspys

Första helgen i April åker jag och Angelica till Estland, för att träffa pappa och hans tjej.
Pratade med honom nyss och tydligen ska Angelica och jag bo på 5 stjärnigt hotell de två första nätterna, för att Kadris (pappas tjej) syster är där samtidigt  så det blir för trångt!
Men de är inget vi klagar på kan jag ju säga, de ska bli häärligt!:) enligt pappa är de ett lyxhotell, hoppas verkligen på de! Plus att det är god frukost, de måste de va! haha. Sen blir det spa med "Hot stone massage" och ansikts behandling och självklart bubbel pool! Åh jag längtar:)

Efter det är det bara två eller tre veckor sen åker vi till Prag och festarloss för hela slanten!
Och seeen är det bara en månad kvar till Balen och sen är de bara en vecka till Studenten! :D

Idag Söndag, har bara varit en riktigt slappdag! Med Ben & Jerry, One three Hill och självklart Ryan sheckler :)
Och snart ska jag kolla på Hide and seek, väldigt längesen jag såg den! Och får väl se om Emma kanske tittar förbi om en stund:)

Just det, imorgon ska jag titta in på vampyrella för att se om jag kan få göra ett prick test så jag är helt säker på att jag tål tatueringar. Och antagligen boka in en tid för att tatuera mig, nu gäller de minnsan:) Sen blir det fika med Ems och massa prat om C & P skulle jag tro;)

Oj nu börjar det, Gokväll allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0