Citronkräm maräng daim grädde !

Det har blivit lite tomt här några dagar nu, men jag har helt enkelt haft fullt upp!
Igår var den värsta dagen någonsin på jobbet! Sjukt mycket människor! Det va nästan mer än vid julen kan jag säga! Jag trodde verkligen inte att folk handlade så mycket på påsken, men jodå! Jag jobbade från 12 till stängning och jag kan lova att köerna va riktigt lång ända fram till typ 7 på kvällen, helt sjukt! Så igår somnade jag direkt när jag kom hem!

Just nu sitter jag hos min moster som fyller år. Har precis ätit en mumsig tårta och jordgubbar :)
Ikväll vet jag inte vad som händer... men men nu ska jag hitta nån bra film att kolla på!

Seeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0