kaaallt

Hej hej Martina och alla andra:)

Idag va en tråkig dag, cpprov och skit kallt ute! Sen när jag skulle hem och hade kommit till stan så kom jag på att jag hade glöm hämta paraplyet som jag hade lämnat i receptionen igår, så de va bara att åka tillbaka..
sen på bussen hem satt de en skit äcklig smutsig luffare som luktade äckligt, bredvid mig:S

Men imorgon blir de nog roligare, när Arna ska redovisa;) haha
Sen kommer pappa, då ska jag äntligen få min data:D också blir det tårta i helgen för att fira han och Angelica.

Och jag måste bara säga lycka till på uppkörningen imorgon Emma;)

de är inte lätt när det är svårt..när man tänker på någon typ hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0