AAAAAHhhhh

Just nu är jag så in i helvetes jäääävla arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de finns fan ingen mer självisk människa än min själviska lilla syrra som är sdågeklnwhrakftrnqw3krn3mw och de går ju fan inte att reda ut nån om man bara skiriker i mun på den andra, som är hennes jävligt dåliga sida och aldrig kan erkänna att hon gjort feeel!!!!

Sen är en av de värsta sakerna som finns att när man säger sanningen så tror inte den andra på en. Va fan ska man göra för att den ska tro på det man säger då?
Sanna om du läser det här så va allt jag sa sant! Jag har ingen som hellst andleding att ljuga för dig, de har jag aldrig gjort innan heller, så du har ingen andledning att inte tro på mig. Visst jag gjorde en dum sak, men de är inte samma sak som att ljuga! Sen kan jag inte hjälpa vad folk säger, sen får du själv välja om du vill tro på dom eller mig. men fan ring emma och fråga tex du trodde ju inte på de jag sa. Eller ring johanna om du vill opch fråga hur jag mådde på nyår. Eller ring sampa , om du vill de. Om du inte tror på mig så fråga dom då.






ååååhhhhhhhh jag skulle fanm kunna slå sönder våran ful jävla data, sen är ändå så jävla cp trög och ful fmiweorhiwek jävla cp skit fan-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0