Vilken dag

- säger jag bara..

Gick upp kvart över 6 i morse, eller rättare sagt drog mig upp, eftersom jag inte kunde somna igår så va jag låångt ifrån utsövd. Sen missade jag första bussen så kom sent till turismen som jag för övrigt har den vimsigaste läraren i. Hinner va där en kvart innan vi fick rast, han verkar alltid helt nervös och när han inte vet vad vi ska göra får vi rast, fast de ska man väl inte klaga över:P
Sen va de bild, som är den skönaste lekionen på hela veckan, meen de va inte heller kul. Sen media = gjorde ingenting som vanligt. Jag va såå nära på att gå hem och sova, men nä jag höll ut till sista lektoionen då vi kollade på ett program om svordomar och konstiga namn på orter typ sjärtviken. Där skulle man inte vilja bo, nä tråkigt va de också. Sen missar jag så klart precis kvart över 2 bussen. Så jag åker upp till sjukhuset istället så jag kan hoppa på halv bussen tidigare, men nä tro på fan att precis när jag kommer till sjukhuset kör bussjäveln. Så där får jag sitta i en kvart och frysa ihjäl och vänta på bussen en halvimme längre än vad som va tänkt. :|
Så när jag kommer hem va de ju inte att tänka på att hinna slappna av eller möjligtvis sova en stund, nä de va bara att kasta i sig lite att äta för att sen stressa iväg till jobbet.

Där det inte var en helt vanlig dag kan jag säga!
Vid ingången stod en tant vid nån sak och där stog det " Mät din fettmängd" hmm undra hur många som vågade sig fram dit.. inte många va jag såg iaf:P haha
sen så har jag ju inte jobbat på typ 2 veckor så hjärnan hängde inte riktigt med, fick hjärnsläpp helt enkekt! men efter några misstag kom jag in i den igen.
Då ser jag boffe + hans zigenargäng gå förbi min kassa (den killen jag hatar mest i staffanstorp, som för övrigt invarderade min 18 års fest & som är Ökänd på city gross) ungefär en halvtImme senare kommer dom förbi kassan igen med en man som heter peter som är typ nån chefsak på citygross, springnde efter dem. 
 Han tar tag i boffe och be honom gå tillbaka till kassan och "tuff"-NÖRD som boffe är säger han åt peter att inte röra honom och går vidare, då säger peter att han måste gå och lägga tillbaka de han tagit, då säger en annan att han lagt tillbaka de han hade. (så alla fattar att han har snott) men störd som han är drar han sig vidare mot dörren rktigt jävla arg med peter efter sig.
Och de slutar med att han kommer undan för att peter inte vågar göra något. men jag kan förstå honom, så aggressiv som han är hade inte jag heller vågat de.
DÅ, då klämmer en man i min kassa ur sig " SKA DE VERLIGEN GÅ TILL SÅHÄR? Ska man bara kunna gå ut med varor utan att betala?" Då försvarar en kvinna peter och säger att de va ju ingen som hjälpte honom så han kunde ju inte göra nått! Och där var tjafset igång, mannen står och skryter med att han jobbar på en skola så ha  vet hur ungdomar är! (MEN VARFÖR HJÄLPTE HAN INTE TILL DÅ? de är lätt att klaga på andra men själv gjorde man minnsann inget) Också sa han det bästa han kallade dem SEXTONÅRINGAR!! HA HA HA säger jag bara! Diiiisssen till boffe! Ja så fortsatte dem iaf tjasfa vidare om de.

Senare kom mattias och victor och handlade av mig:) alltid lika roligt när de kommer nån man känner!
Men INTE när dom ska ta foto på mig när jag sitter där, för att sedan lägga in på facebook , haha jag tror inte de va!
och när mattias ska betala säger han - Jag hoppas att jag inte smittar dig nu för jag är sjuk, har spytt i flera dagar.
Jo men tack för informationen då kändes de ju verkligen bättre:P  eller inte.

Åh sen till råga på allt jobbade kärringen jag tycker minst om på stället, också till stänging,som jag. Då jag råkade bli lite försenade för jag skulle köpa mango och passionsfrukt muuums;) de är dessutom extrapris om du är sugen! Ja så va jag iaf lte sen när jag skulle räkna kassan så ragatan skulle hjälpa mig och säger att jag räknara fel och blabla sen pratar hon med mig som om jag vore dum i huvet!
Vem är bäst på matte egentligen? nån 60 årig gammal kärring som heter sonja? Eller jag som läst matte b för typ 1 år sen! Oh jag blir så irriterad på henne, och jag är ju inte ensam om att tycka det om henne kan jag säga.


Nu somnar jag snart..va hemma vid kvart i 10! Det har verkligen varit en lång natt, så nu ska jag bara spara lite fakta om CAI annars bil min grupp nog inte så glada på mig imorgon.. fast va gör de jag är ju ändå inte i samma grupp och ingen lyssnar ändå på mig att vi inte kan redaovisa imorgon, så bajs på er.

God natt:;)

Kommentarer
Postat av: elin

du har det inte lätt heller! ;P

2008-02-08 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0