" uteliggare med burrberryväska"

Nä nu ska jag trotsa mig själv och festa idag! FAST jag hade bestämt att inte göra de, och festa imorgon istället! Men var enda jävel ska ju ut idag och ingen imorgon, så  då hänger jag såklart med:D

Får väl ta en återställare innan jobbet sen, sitta med en vattenflaska i högsta hugg och en hink redo resten av dagen:P haha nä fyfan så långt ska de inte gå. De är väl bara att se glad ut och hoppas att man överlever!

Så vi kanske ses ikväll, vem vet;)




-------------------------------------------------------------------------------

Trodde jag ja, haha nä saker och ting kan ändras snabbt.
Det bilr hemmakväll med Angelica istället, godis och Peter Pan :)
de låter ganska skönt ändå, sen är ju jeremy  sumpter som spelar Peter pan sååå söt:)

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0