Söndag

Ligger i sängen med datan i knät och ett glad apelsinjucie. Ungefär det enda stället jag har befunnit mig på idag sunkig och bakis. Resorben som jag och Marie köpte igår fungerade väl inte direkt så bra som jag hade hoppats på.

Men vilken kväll det var:) Dagen började med att jag och marie gick i stan, sen åkte vi hem till henne och lagde chili con carne oh kollade på en jätte bra film:) Illusinisten eller nått hette den.
Sedan åkte jag hem för att fixa mig och hämta drickan för att sedan åka tillbaka till marie och förfesta. Och eftersom alla var så sena så satt vi där och spelade ölspelet bara vi två haha. Men de tog inte lång tid innan chily, matilda, victor och jennifer kom. Vi där ungerfär en timme sen stack jag och chily vidare till stan. Och fyfan vilken bussresa de va till stan! Jag hade en öppen cider som jag hade ställt i väskan när vi skulle gå på för att busschaffisen inte skulle märka. Men så smidig va jag inte
Cauffören: Släng ut den där
Jag: Nej
C: Jo släng ut den nu.
J: men jag lovar att inte dricka något.
C: Släng ut ölen NU!
J: Nej och jag har ingen öl dessutom.
C: SLÄNG UT DEN ELLER GÅ AV.
J: fan va taskigt..(jag slänger ut den)
På vägen bak i bussen där chily sitter (med fötterna på sätter framför)
Skirker jag FAN VA TASKIGT! Då känner jag hur bussen tvärstannar! Och jag snabbar mig och sätter mig bredvid chily, då ser vi hur cauffören är påväg bak till oss och skriker UT och pekar på dörren.
Jag: förlåt, förlåt de va inte menningen.
C: UT säger jag!!
Jag: Nä men förlåt jag lovar att inte säga något mer!
C: Ner med fötterna (också pekar han på chily)
Sen går han tillbaka och kör vidare, haha fyfan säger jag bara VILKEN surgubbe!

Väl framme på festen träffade man massa som jag inte träffat på hur länge som hellst, det var en rolig kväll :)

- Bitmärke på kinden! (typ alla frågar vad jag har gjort) Tack makki.
- Satt i ett skåp.
- B sa ja vill ha dig! Jag vill bara kasta mig över dig och kyssa dig.
- Pratar med mammas jobbarkompis son -pinsamt-
- En kille drack ett glas med bla vodka,cider,mjölk, fimpar och mycket mer i för 460 spänn.
- Dansa på bord
- Kebab
- Hejdå allihopa!
- Bye bitches!


Skulle för övrigt egentligen jobbat hela dagen, men ibland får man faktiskt tänka lite på sig själv också man måste faktiskt få roa sig lite också. Men ska ändå jobba imorgon och på tisdag! Hm, sjukanmäla sig på söndag sen va helt frisk på måndag..låter kanske inte helt bra. Men men de är inte mott problem.

Sen måste jag säga att jag är så sjukt besviken på en viss person, ännu en gång föll jag för de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0