Sådetskava

Det blev en heldag på nova idag! Kände att jag var i akutbehov av ett avbrott från skollivet.. även fast vi är lediga imorgon så behövdes det idag också. Skönt med ledighet mitt i veckan:D
Det blev en skjorta för mig, va tveksam om jag skulle köpa den, men pga en liten fläck (som antagligen går bort i tvätten) så fick jag 10% rabatt och de tackar man ju inte nej till;) nejdå minnsann!
Så vad händer ikväll då? Jag hade inte bangat att festa, eller va säger du? Det finns en lägenhet + sprit, de är ju liksom gjort för att festa där ikväll! Får väl se, ska till tandläkaren först vid halv 6, för att kolla käken som krånglar igen. De gör oooont :(

Om du hade fått bil nu, men du had varit tvungen att betala besinen och vägskatten och allt själv. Hade du tagit den? Liksom hur många gånger i livet får man en gratisbil! Men samtidigt har man kanske inte lust att betala massa extra nu eller. Hur gör man då? De är nu eller aldrig!

Kommentarer
Postat av: matilda

;) höhö, nu ska jag plugga meeer,

2008-02-06 @ 14:01:24
URL: http://thisismatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0