Madeleine

20 frågor, så nu vet du lite mer om mig;)

1. värsta känslan?
Bakis
2. bästa känslan?
Känslan i magen när man har varit med någon man tycker om
3. din första tanke när du vaknar?
vad är klockan?
4. vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Amy winehouse - Back to black
5. har du någonsin varit kär?
ja
6. vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Rosor och tavlor
7. Vad har du under sängen?
Massa saker som inte får plats nån annanstans.
8. Ser på?

Greys anatomy, one three hill, gosip girl.
9. lyssnar på?
För tillfället LEONA LEWIS!
10. skriv nått ordspråk!
Kom igår det förflutna, dröm om framtiden men lev idag.
11. om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
hm..will smith tror jag
12. vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
" Lust att gå i stan imorgon? Jag vill till Helsingborg :D"
13. vad vill du bli när du blir stor?
Jobba i extreme homemakeover
14. hur skulle dina vänner beskriva dig?
GLADEMadde! Hemlighetsfull.
15. vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När Elin överraskade mig på min 18års fest.
16. vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Snowboard
17. vilken kroppsdel klarar du dig utan?
fötterna.
18. vilken superhjältekraft vill du ha?
Förlytta sig snabbt som stålmannen.
19. vad är du beroende av?
Godis, musik, pepsimax och mobilen.
20. vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pepsimax = bäst i hela världen

2008-02-21 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0