Better in time

Så nu är internet och jag tillbaka:) Eller ja iallafall internet, för jag mår inte så bra. Varit hemma hela dagen och druckit grönt te med honung i, så får väl hoppas att halsen blir bättre snart! Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med datan i knät och kollar på melodifestivalen, så snart är de nog söta björn gustavssons tur:)
Har även varit inne på en affär här stp som stänger idag så dom hade utförsäljning på spinning ringar, skit fina:) så jag köpte 3 ringar och ett armband från snö :) sen var jag tvungen att ta en snabbis till lund för några ärenden! Så nu är de bara att ta det lugnt resten va dagen. För imorgon bli det jobb mellan 9-18 sedan utgång för att fira chily som fyller år på måndag :D så jag hoppas verkligen att jag inte blir sämre!

              
     
  I veckan kom också de jag hade beställt från H&M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0