Alla hjärtans dag

idag.. en vanlig dag alltså!
Alla hjärtans dag har blivit så överrskattad, det har blivit att man nästan känner tvång att göra något.
Mën vadå alla hjärtansdag är väl till för att man ska vara med dom man älskar, allstå som idag då vara med min mamma.

Man kan ju inte säga att de två senaste alla hjärtans dag har varit speciellt roliga..så kan ju inte säga att jag förväntade mig så mycket av den här dagen.

För två år sedan hade mitt ex gjort slut samma vecka, men bjöd mig ändå på middag på alla hjärtansdag men de va ju inte precis smärtfritt ändå. Och förra året sket johannas kille i att dom hade bokat bord på en restaurang oh hörde inte av sig alls den dagen. Så det slutade med att jag och johanna gick ut och åt.
Så här är alltså bevis på att något inte står rätt till i killars hjärnor. Allstå kanske de är bäst att  vara utan dem den här dagen:P

Var på sjukhuset i morse också och runtkade huvudet, så nu tar de väl typ 10 år innan man får svaren
Sen i skolan fick vi tillbaka ett historieprov som läraren lika gärna kunde slängt istället för att ge tillbaka de.
Och om typ en halvtimme ska vi åka och köpa min nya säng:)

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0