aaha

Vaknade ca 1 timme senare än vad jag egentligen skulle, men ingen stress för de:) hann ändå med bussen 9.50.
Sen händer en sjuk sak när jag sitter och vänta på bussen, en kille som jag gått i samma skola som från 7an-9an kommer och sätter sig bredvid mig och frågar hur det är och börjar snacka precis som vi kännde varandra! Jag bara :O men fick ju svara honom..sen berättar han värsta detaljerat vad han gjort i helgen och vilken sport han går på och blabla. Snacka om att jag blev förvånad, det måste ha krävts mycket mod från honom för att göra de ;) haha

Väl i skolan fick jag veta att jag fick VG på projektarbetet :D de är jag minnsann nöjd med!
Sen blev det hårda ord och inga visor från vissa, men jag förstår de faktiskt! Dålig stil av en viss person!

Efter skolan gick jag en runda på stan för att sedan gå hem till johanna när hon hade slutat, de va mysigt:)
sen bestämde johanna sig för att sy in sina byxor, de gick ju som de gick! ´haha. Först syr hon ena benet och de blir bra, men sen när hon har sytt andra benet och tar på sig byxorna va de ena benet SKIT tajt och då menar jag verkligen tajt! HAHA de va en syn kan jag säga! Så det var bara att sprätta sen fick proffset (jag) sy de benet, sen så blev de faktiskt bra=) Man kan ju sina saker eftersom typ alla mina byxor är insydda, men så går de när man är liten:P


Jag hatar att tänka för mycket..när man tänkt  på en sak länge så kommer man nästan alltid fram till något dåligt och går och oroar sig i onödan.. hoppas att de är så den här gången också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0