suuuur

Nä nu blir jag riktigt sur, hade precis skrivit ett inlägg och håller på att spara de, så cpar sig bloggen och allt försinner :s och igår va de datan som stängde av sig...suck

Nåja jag har blivit sjuk iallafall, och idag har jag byggt på mina naglar. Nu blir de här ett skittråkgt inlägg bara för att jag inte hinnet göra om det gamla innan prison break börjar, måste fixa lite andra saker!

image109

Igår va de iallafall fint väder så då va jag och älsklingen ute i solen:)

Och för er som vill veta så vaknade jag tidigt imorse av att jag hade världens jävla huvudvärk! Hade så ont att jag nästan spydde! Skit hemskt va de, har aldrig haft så ont innan :/

Glöm inte att kolla på kanal 5 kl 22 ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här : http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra kväll!

2008-04-14 @ 21:51:34
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0