Ledig

God morgon :)
Är ledig idag så har sovit ut, kollat på våra bästa år (det är fan så dåligt att det nästan blir bra) ätit frukost! Och nu sitter jag här och har nys lagt in bilderna från resan:)

Jag måste säga att spabehandlingen gjorde susen! Både jag och Angelica vill ta hand om oss själva mycket mer nu, smörja in sig med bra krämer, göra inpackningar och sånt! Känns skit bra faktiskt! Och vara nyttig!
Därför började vi igår, jag lagade mat - lax, ris och kokt sparris. Nyttigt och gott! Sen gick jag och mamma ut och promenerade i ungefär 1 och en halv timme. Och när vi kom hem badade jag! :) Det är så man ska leva!

Men nu börjar jag få ångest igen, har verkligen inte lust att plugga men jag vet att jag måste..
Funderar på om jag ska göra de nu, eller gå och och powewalka eller städa..
Äh får se, just de! Imorgon åker mamma till Karlstad och kommer hem på fredagkväll! Det betyder några dagar för oss själva, de borde vi ta vara på jag vill hitta på nått kul då när vi är ensama hemma, men vad liksom?

Jag måste också Gratulera min kära vän Elin som blev utsedd till bästa HP-elev, starkt jobbat! Och självklart grattis till jobbet;) (även om jag tycker att du skulle sökt de på Ichi) och till sist lycka till med lägenheterna!
Det går bra för den är tjejen nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0