Glad

Har media nu igen så passar på att uppdatera lite:)
Igår följde jag med Angelica till stallet för jag tänkte få lite motion och gå bredvid henne när hon red! Men det slutade med att jag också red lite, och nu ska jag också börja va där! Och ta hand om/rida en Islandshäst som är skit gullig:D hihi. Blev helt såld igår, det känndes verkligen lugnande att vara där. Så jag tror att det kan bli skönt att ha ett ställe att åka till för att koppla av :)

Var på ett möte om balen innan idag också, nu längtar jag riktigt mycket:) och det är bara 8 veckor till balen och 9 till studenten, DET ÄR INGENTING! :D kan nästan inte förstå de!

Sen jag kan jag nämna att en sak gjorde mig väldigt glad igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0