Fredag

Skulle egentligen skrivit igår men va så trött så jag somnade vid 7, var helt slut.
Men iallafall kan ju börja att berätta en hemsk sak! Mamma åkte ju till Karlstad i onsdags med tåg. Och då var det en tjej i min ålder som hoppade framför tåget :/ ..så det var ju inte så bra början på resan precis..
Men men den blev bättre iaf:) Och eftersom att vi är ensamma så lagade jag mat igår, man är ju inte den som lever på nudlar bara för att mamma inte är hemma och lagar mat;) haha nejdå. Jag tycker ju om att laga mat och gott blev de! Tyvärr är bilden lite suddig, men de är kycklingwok iaf.


image104

image105
Jomenvisst;)

Idag hade vi historia prov, de gick väl sådär. Sen bara tråk så jag stack till stan på ett ärende, sen när jag kom städe jag nästan hela huset, duktigt va;) Jag är nog lite av en städnarkoman, känns som att jag är den ända som städar här hemma, men jag klarar inte av att de är smutsigt helt enkelt! Sen har jag och Angelica ätit och kollat på solstorm, den va ganska bra fast lite konstig:S ..
Och nu ska jag anmäla mig till balen, sen blir de bara att ta de lugnt ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0