The future

Mina framtidsplaner Planer!
  • Jobba och tjäna ihop massa pengar efter studenten, i högst ett halv år.
  • Åka till utomlands i minst 1 år och jobba som dykledare, bartender och simma med delfiner.
  • Kanske börja på Luleås tekniska universitet och åka massa snowoard. (om jag vid detta tillfället har blivit miljonär, så åker jag till Usa eller Italien och blir snowboardsproffs)
  • Annars ska jag jobba som inredningsarkitet i "extreme homemakover" , eller bli chefsredaktör på en modetidning i Usa eller Paris, eller bli psykolog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR dina framtidsplaner sötnos :) särskilt den sista ;D haha!

2007-11-25 @ 18:57:56
URL: http://thisismatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0