Sovmorgon

Morgonen började med att jag försov mig. Kollade på klockan och kände att det bara var att somna om igen eftersom jag redan hade försovit mig så var det ingen idé att åka till skolan. För om jag hade varit i tid hade jag ändå bara hunnit vara där i 45 min för att sen vara tvungen att åka tillbaka till Stp för att gå till tandläkaren.

Så nu har jag sovit ut:)  har också hunnit byta klackar på mina stövlar! Lunds jävla kullerstenar är en mardröm för skor! Redan efter 2 dagar hade dom slitits upp, men jag fick inte byta dom för att det blir så på alla skor när man går på kullerstenar sa hon i kassan. Men jaha, var ska man gå då? Om alla vägar i Lund är täckta med kullerstenar? Men nu har jag iallafall bytt klackar, så nu håller dom väl lite längre.

Såg även igår att en viss hatperson på skolan har exakt likadana skor som mig. Även om du ser likadan ut som mig så kommer inte kalle vilja ha dig tillbaka stumpan;)

Nä nu ska jag inte vara dum. De har blir en härlig dag! Det kommer inte vara nån idé att åka till skolan efter jag har varit hos tandis heller. För då kommer jag bara hinna va där typ en kvart. Så ska åka in till Lund och ta en fika med mormor istället:)

Sen kanske gå på bio med Emma ikväll och se 1408, den verkar lääääskig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0