Soligt

Sitter här med mjukisar, ett linne och tofflor med håret uppsatt i en lillamyknut och dricker kaffe och äter en macka!
Slängde ett öga på tidiningen där nere, det ska bara bli 1 plusgrad idag! VINTER! Sen kollade jag på termometern ute, det var 3 minusgrader! usscha!

Det är så typsikt, bara för att jag är ledig idag och typ kan sova hur länge jag vill, så vaknar jag kvart över 8 och är hyfsat pigg! Men låg kvar i sängen ett tag och kollade på ett program om ungdomar som får barn och sedan dödar dom när dom har fått dum. Så jävla hemskt säger jag bara:/

Haha de känns skönt att tänka på att just nu sitter alla andra sp-klasser i skolan och skriver och har gjort de i en timme nu!;) haha

Idag ska jag göra en sak jag länge tänkt på, vet inte om jag kommer gråta eller skirka.

Sen så är de såhär, jag kollade på lite bilder på datan i förrgår. Och såg att på jätte många av dom så hade jag på mig ett armband. Armbandet som marie hittade hos chevy och lånade de, tog jag det av henne och hade det ett tag, sen lånade elin det ett tag. Sen fick jag de igen och då hade jag på mig det länge. Sen fick vi reda på att det från början va manges armband som han hade glömt hos chevy eller nått. Men jag fick det iaf.
Så nu tänkte jag att jag skulle sätta på mig de igen, för jag tänkte att det skulle ge mig tur. och vips va händer? Jo samma kväll som jag satte på det, så ringer dom från City gross och säger att jag ska komma på intervju! Så nu åker inte armbandet av gå lång tid kan jag säga!

Imorgon blir det tjejmyskväll hemma hos mig. Med Emma, johanna och Louise. Pizza, ansiktsmask, film anden i glaset och skitsnack står på listan! (jag vet det är 13 åringar som gör anden i glaset, men vi blev inspererade när vi hörde att några gjorde det förra helgen).

Lördag = Utång i Lund! Så om du är där så kanske vi ses;) Efter 2 vita helger, som har kännts väldigt skönt! När jag har vaknat upp hur pigg som hellst ligger andra och mår skit! Men nu känns de som att jag har tagit igen mig och är redo att festa igen!:)

Snart börjar våra bästa år, ska nog faktiskt gå och kolla lite(A) jag vet, det är hur dåligt som hellst och serien har spårat ur TOTALT! men därför måste jag kolla lite, vill ju veta vem som är mördaren:P haha .

Vi hörs sen när jag har varit på intervjun, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0