Lyckat

Det blev en lyckad kväll igår! Med god mat, dricka, spel och snack hemma hos veronica:) sen bar det av in till stan, där vi sjöng kareoke "vill ha dig i mörkret hos mig" haha riktigt kul!:D Sen vidare till lilla torg för lite mer festande!
När jag åkte hem sen så träffade jag ett litet fyllo som jag va med;)

Emmas kommentar: " Asså jag har ingen bubbla i halsen på sommaren"

Jag har kommit på att jag vill byta rum! Jag trivs inte i mitt rum, det är aldeles för stort eller jag har för lite möbler så de ser tomt ut. och inte alls mysigt, så nu ska jag försöka övertala angelica om att byta;) Sen så ska jag måla om också! Så det kan nog bli riktigt fint!

Nä nu ska jag gå och äta lite chokladbollar som angelica nyss har bakat:D mums!

Emma och Filip ikväll:)

image27
Me and my beautilful friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0