IStiden

Det måste ha bilvit Istid här! Fyfan va jag har frysit idag!


 

Min klädsel är nu:
  •  Mjukisbyxor
  • Strumpor
  •  Rosa tofflor
  •  Linne
  •  2 Tjocktröjor
  •  Halsduk
  • Mössa

Plus att jag har druckit kaffe! Och ändå blir jag inte varm, något måste vara fel känner jag!
Oh jag hittade nyss Thims bilder från när vi va i Spanien! Åh vad jag längtar tillbaka! Man fryser bara ännu mer när man tittar på bilderna och sedan tittar ut genom fönstret, USCH!

Nä nu vill jag att det ska bli riktigt kallt ute, så man kan börja använda sin vinterjacka. Och att det ska börja snöa, det är så mysigt när det är mörkt ute och det snöar och man hör att snön knastrar under skorna ! Ännu mysigare är det om man har någon kille att mysa med..jag saknar det:/ man känner verkligen att man saknar det när de börjar bli sånt här väder ute!

Men men drömma får man! Tillbaka till verkligheten där jag sitter helt ensam och övergiven. Nä nu ska jag inte överdriva. Jag har ju faktiskt mormor som är där nere och lagar mat, de luktar goott!

Nu ska jag gå och fixa lite i mitt rum, jag vill göra om känner jag! Åka till Ikea och inhandla en del nya saker, men de är inte det lättaste att komma dit precis.

Om ni vill titta på de nya Spanien bilderna så checka in http://www.maddel.bilddagboken.se/ 6/10 ;)

image19

Jag Emma och Tina i Lloret de mar!

Kommentarer
Postat av: matilda

maddimylove , du bloggar .. ses imorgon, om vi inte är sjuka eller "sjuka" ;) puss!

2007-11-06 @ 20:23:37
URL: http://thisismatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0