Ingen skola idag

Jobbet gick jätte bra! Jag fick sitta i kassan nästan direkt och de va faktiskt roligt:D många människor sa lycka till och de va faktiskt snällt tycker jag! Haha och en man sa att det måste gå bra för mig eftersom jag såg så glad ut. Men vadå man ska ju se glad ut och va trevlig i kassan:)
Och kläderna är inte så hemska heller, en blå pické tröja som det står city gross i gul text på ryggen och en svart tjocktröja med samma text på ryggen och en par svarta byxor. Dom va inte så fina däremot och även fast jag har minsta storleken så skulle jag få plats med båda mina ben i ena byxbenet, haha;) nåja, det gick bra iaf:D och det känns skönt att tjäna lite pengar! men jag har kommit på att jag tror att jag räknade fel när jag räknade kassan igår:/ får väl se om diom säger något idag.
Ska jobba idag igen vid 4 så då får ni komma och handla av mig!

Och dom bjuder saker i kafferummet, igår hade dom flera kartonger med cocosbollar! Fast jag tog inga, försöker vara nyttig, men till helgen;) haha

Och idag är jag ledig. Har försökt skiva klart om massakern på himmelska fridens torg. Jippi, det ska va tyå 2 sidor, min är 1 och några rader. Men det f¨r han nöja sig med jag hittar ju inge mer fakta.

Nu ska jag äta lite och kolla på tv, just de vi köpte en ny tv igår:D SKIT FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0