Hold on

Trött stressad och nervös!

jag vet inte varför jag är nervös, eller jo de gör jag..jag är rädd att jag ska få ångest, panik :/ men nej de här ska jag klara av! Skolan börjar idag och allt, fast jag har sån tur att jag börjar 13.15 häärligt:) fast ska åka in till stan med matilda om typ en halv timme för att jobba med Projektarbetet! Det är ååååångest över det, ska va inlämnat om en månad och vad har vi gjort? Jo bestämt vad vi ska göra och hittat några telefonnummer och adresser! Yeah de ser ju bra ut! Eller INTE!

Sen måste jag gå runt i stan typ två timmar efter skolan, bara för att jag ska till en jävla sak.. kan inte köpa nått heller för jag måste spara mina pengar! Sen kommer mormor i eftermiddag, de ska bli mysigt:) fast okej det är jobbigt också, man måste säga nej typ 35 ggr innan hon verkligen fattar att det är nej. Kan ju fråga Elin;) haha.

Och min ilska har lagt sig lite från gårdagen, men jag är fortfarande sur och jävligt besviken!

Nä nu måste jag fixa mitt hår, innan jag sticker! Hörs sen;)


Så nu är dagen snart slut. Åkte till lund med Matilda, vi kollade upp priserna på ceféerna till projektarbetet. Sen gick vi och satte oss på Espresso house, köpte chai latte! Jag tackar gud för att den finns!! Sen jobbade vi lite med projektarbetet ett tag för att sedan gå till skolan och ha den enda lektionen jag hade idag - bild. Inte så jobbigt, men sen fick jag strosa runt i stan och försöka då tiden att gå till kl 16.50 då jag skulle på en sak. Sen åkte jag hem, då hade mormor kommit:) och som vanligt hade hon med sig choklad, en 200 g chokladkaka! Tack mormor, nu försör du mitt nya nyttiga liv. Funderar faktiskt att ge bort den till Angelica, får se hur jag gör. Eller kanske spara den till kristillfällen;) ja så blir de!

Jag har även införskaffat en nyårs klänning! Men måste sy och fixa lite med den, tror de kommer bli jätte bra:) men jag ska inte avslöja hur den ser ut, eftersom jag vet att alla vill va som mig så skulle ni bara gå ut och köpa en likadan, så sorry;) hahah

Nä nu ska jag gå och umgås med mormor lite, sen prison break!

Kommentarer
Postat av: Z

Hey vännen! Vad kul att du skaffat en blogg, nu kan jag hänga med lite bättre ;D

2007-11-05 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0