Hallowen eller inte?

Fredag och lovet är snart slut :/ det har verkligen gått för snabbt..

Men än så länge är de lov och då ska man njuta! Och ikväll blir det tjejmiddag och Marie, mysigt får man hoppas:)
Såhär ser dagen ut:

- Åka till svedala outlet!
- Köpa en lite blomma till marie.
- Förska hitta något att ha på mig ikväll - Kvällens dresscode: Klänning!
- Fixa mig och bestämma vad jag ska ha på mig ( kommer ta längst tid)
- Vara hos marie kl 17.30!

Åh, måste bara säga att jag har dåligt samvete för en sak! Igår kväll råkade jag klämma min katts svans i dörren :|
Sen gick hon med den helt böjd där den klämdes FÖRLÅT MIMMI! Men mamma sa iallafall att hon inte verkade ha ont idag, så man får väl tro på de!

Nä nu måste jag kila, Trevlig Hallowen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0