Du är min Snuffleupagus

Nu är jag glad:) fast jävligt trött och ont i huvudet. Kan bero på att jag inte fått så mycket sömn i helgen!

Fredag - Tjejmiddagen hos Marie blev lyckad, med massa god mat och snack! Allt spanienprat får mig att längta tillbaka såååå mycket! Senare på kvällen stack några vidare till krogen och jag åkte hem, eller inte hem. För påvägen hem ringde sampa och ville att jag skulle komma förbi på två kockar. Så de gjorde jag, där va han robert, viktor och zacke fulla och glada:) sen skulle dom följa mig hem, men så följde sampa och laxen med in istället och halvsov här till kl 4. Då gick dom hem för att sedan åka till jobbet -FATTAR INTE ATT DOM ORKAR- haha även att robert försökte ragga lite på angelica, men de lyckades visst inte så bra;) haha gillar man småtjejer så!

Lördag - Nova med Emma, som inte mådde allt för bra från gårdagen;) aw men de gjorde jag, en vit helg - då mår man bra:D det var trevligt, köpte en ring! Sen fick vi gratis kattmat, niice! haha hon i kassan måste ha trott att vi va dumma i huvet! När hon skulle packa ner maten frågade hon om de gick bra att hon la de i samma påse. Så sa jag ja! Sen sa emma - eller går de bra att vi får två påsar? Då blev hon skit sur och kastade ut sakerna, så började vi skratta, så jag fick böja mig ner nedanför disken så att hon inte skulle se att jag skrattade, så började emma skratta ännu mer! hahha ååg gud. men kul va de iallafall!
Sen blev de bara en chill kväll hos sampa och robert, kollade på film. Eller ja, jag kollade på filmen för dom andra sov! Men då missade dom minnsann något, för filmen va jätte bra:)

Men nu ska jag nog städa lite, sen måste jag ringa ett samtal. Men kommer va nervös :$ vi får väl se hur de går.


image16

SAKNAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0