Bojkotta

Jag älskar min klass ibland!


Idag är en sån dag! För imorgon har vi Ö-dag, då vi egentligen är lediga!:) men så hade nån dum lärare kommit på att alla sp klasser skulle ha uppsats skrivning imrgon! Om något som heter globalisering och nationalisering. Vad är det liksom? Vi har också haft någon konsig temadag om det, men föreläsningar och sånt. Ingen fatta ett skit och typ alla sov på föreläsningarna TILL OCH MED vissa lärare!
Så ingen fattar ens vad det är vi skulle skriva, och tydligen skulle vi leta artiklar om det, som man kunde ha med sig imorgon. Men hur kan man leta efter nått när man inte vet vad man ska leta efter?

Så därför, ska min klass BOJKOTTA skirvningen imorgon :D vi har till och med ett samtycke från en lärare,
Carina Hellman du är bäst! De va på hennes lektion idag som allt bestämdes, härligt! Hon sa att hon inte kunde uppmuntra oss till de, men hon kunde gärna säga att våran klass skulle bjokotta de.
Och hon sa även att våran andra mentor lasse skulle bli glad om han inte behövde rätta något! Och att hon och lasse hade protesterat mot att vi skulle göra den där uppsattsen!
Och hon va själv skit sur över att hon skulle behöva komma till skolan tidigt och vara vakt! Så på hennes lektion idag, skrev vi en lapp där det stog att SP3C skulle bojkotta skirvningen sen skrev alla under! Så jävla nice.:D

Då blir det en ledig dag imorgon:)
med anställningsintervju! NERVÖS! På City Gross här i staffanstorp! Jag vill verkligen ha det här jobbet, så håll tummarna för mig imorgon:) Och jag behöver verkligen pengarna också, sen är de perfekt att de är så nära, tar högst 10 min att gå dit, SUVERÄNT!;)

ÅH jag måste bara få ut mig lite ilska! Om inte jag har missuppfattat bildagboken.se helt fel, så trodde jag att man skaffade en sån för att folk ska kunna titta på ens bilder! Varför blir man så sur äver att någon går in och kollar på ens bilder varje dag? Och sedan själv går in anonymt på dens bilddagbok och till och med kommenterar bilder! FJORTISJÄVEL!
Så, ville bara ha sagt de!

Gokväll mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0