Äntligen

Är vi "nästan" klara med projektarbetet!! Nu kan man nästan pusta ut!

Matilda ringde vid 12 i morse när jag fortfarande låg i sängen. Vi hade bestämt att vi skulle försöka göra klart projektarbetet idag! Så det var bara att gå upp, klä på sig och äta frukost. Sen kom Matilda och vi började jobba! Sen satt vi heeeela dagen, tills för 1 timme sedan! Ryggen mår ju inte speciellt bra nu kan jag säga!

Nåja, igårkväll åkte jag till malmö och mötte Emma och Filip, så hyrde vi film och köpte godis! 
Vi såg Wind chill, en skräckfilm! Och den va hemsk, haha alla hoppade till flera gånger!
Det va en mysig kväll, sist man träffade Filip va på malmöfestivalen, så de va på tiden:)

Nu ska jag nog gå och titta lite på tv, för det har varit en jobbig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0