Ta med varma kläder

Fick just höra att Anna ligger på sjukhus och har operarats :O låter inte bra.. som tur är åker jag ju till sundsvall imorgon, så jag kan hälsa på henne!

Japp vi åker alltså imorgon, planerna lyder som följer:

Torsdag: När vi kommer fram så ska vi äta hamburgare på sibylla med pappa (det har blivit en tradition) jag hade hellre ätit på max, men ja skit samma. Sen ska vi nog till stan och införskaffa julklappar till oss:D

Fredag: Pappas flickvän kommer. Och jag ska träffa Elin och gå i stan sen åka till birsta sen nu också hälsa på anna på sjukan. Sen bär det iväg till holm!

Lördag: Köra scoter, leka i snön;), fira "jul", träffa släkten och få julklappar!

Så ser helgen ut för tillfället:)
Har dessutom fått 2 inte så roliga sms idag..
Först från Elin: Det är iskallt här i Sundsvall. Ta med varma kläder. Fan jag håller på att dö!
Sedan från Pappa: Ta med varma kläder det är kallt i Sundsvall, minus 19 grader!

jag har nog fattat att det är jävligt kallt där nu, men vi bor ju faktiskt inte i söderhavet, så det är inte speciellt varmt här heller! Det va skit kallt idag tyckte jag! Och jag har faktiskt varit med om kallare väder, men nu ärjag iallafall tillräckligt informerad om att ta med varma kläder, så det är nerpackat!

Just det! Var på vårdcentralen idag. Det är verkligen hemskt, det kommer bli en mötes plats för en när man blir gammal! Det är verkligen en mötes plats för gamla, som sitter och pratar om alla problem dom har och varför dom är där! Liksom imorse när jag va där, så sitter det fullt med gamlingar, sen kommer en till och en till och en till, och varje gång det kommer nån så säger personen god morgon! Och ALLA gamla som sitter där svarar! Precis som att dom känner alla, och jag lovar det va exakt likadant varje gång när nån kom! Helt sjukt och hemskt! Trevlig mötesplats liksom... nåja det är ju ett tag tills dess.

Men nu ska jag duscha och fixa lite saker. Vi hörs på söndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0