sjuker..

hej jag är sjuk:( jag har skit ont i halsen och öronen när jag sväljer, så jag kan varken äta eller dricka, och jag har ont i huvudet och nacken, feber..och mina körtlar på halsen är svälda!!:( jag blev sjuk på JULAFTON! sen dess har jag bara legat i sängen och soffan och kollat på tv - colla hundar och hästar som uppträdde, Dr Phil, en prinsessas dagbok, tomten är far till alla barnen, one three hill (ja jag fick boxen i julklapp), never been kissed, kelly soldaten och massa mer:( kul jul :( och till råga på allt missar jag julrean, så jävla perfekt!! och att byta rum oh måla om det blir framskjutet nu också, skitkul!! och snart är det nyår och jag är sjuk:( !! och idag ringer tina och säger att det inte går att vara där vi skulle vara :O jaha, vad blir av min nyår då? samma som julafton? det hoppas jag verkligen inte!
så jag tycker synd om mig. Det får du också göra, för det är faktiskt de:(

så nu sitter jag här för jag skulle gå in på hitta.se och kolla upp ett nr som hade ringt mig, men det va inget roligt:( nån jävel från karlstad eller nått..nåja och jag är inte trött eftersom jag bara har sovit och kollat på tv i de senaste 3 dagarna, så då tänke jag att jag kunde uppdatera lite om det gånga året 2007!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
fyllde 18
2. höll du några av dina nyårslöften?
kom inte ens ihåg vad jag hade för löfte.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. vilka länder besökte du?
Spanien(och några länder mellan Sverige och Spanien som vi stannade i med bussen) & Lettland
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer glädje, närhet och körkort.
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2007-07-18
8. vad var din största framgång 2007?
jag började jobba!
9. största misstaget?
litade på fel personer
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk nu:(
11. bästa köpet?
Resan till spanien
12. vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, esspreso house, alkohol
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det gjorde det väl
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Timberland - The way I are
Timberland - Apolgize
15.gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare
16. vad önskar du att du gjort mer?
levt livet
17. vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat ..
18. hur tillbringar du julen?
Hemma med mamma, syrran, mormor, Rune, Moster & Morfar.
19. blev du kär i år?
mjo..
20. hur många one night stands?
tss
21. favoritprogram på TV?
Greys Anayomy HELT KLART!
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
mm
23. bästa boken du läste i år?
det måste va Glöm att ni har en dotter
24. största musikaliska upptäckten?
mig själv (önskedröm)
25. något du önskade dig och fick?
japp:)
26. något du önskade dig men inte fick?
önska kan man alltid göra..men om det slår in är en helt annan sak.
27. årets bästa film?
kan inte komma på någon, men den förra personen skrev: Harrypotter och fenixorden. & jag kan faktiskt hålla med.
28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Fick presenter och träffade släkt & vänner, laddade inför min fest helgen efter!
29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mycket..att personer jag litade på inte skulle svika.
30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Nivet prinsessan Madeleines egna stil;)
31. vad fick dig att må bra?
mamma
32. vilken kändis var du mest sugen på?
CHAD MICHAEL MURRAY
33. vem saknade du?
Elin och pappa.
34. de nya människorna du träffat år 2007?
hm..Paula i sundsvall, hörbyarna, laxen & sampa.
35. blev du vän med en gamal kompis detta året?
Marie

Kommentarer
Postat av: matilda

hej snäckan, vet inte ritkigt hur jag ska få tag på dig , har tyvärr blivit av med min mobil och allas nummer .. när jag åkte hem från England. Då får gärna ringa mig, min hemtelefon funkar ju. Annars är jag en del på msn du vet ;) puss

2008-01-01 @ 16:17:26
URL: http://thisismatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0