Resväska

Och så börjar packningsproblemen! Alltid packar jag för minst 1 vecka mer än vad jag ska vara borta! För de ärju roligare att ha lite att välja mellan, istället för att bestämma allt man ska ha på sig nu, sen finns det alltid kläder som "kanske" kommer behövas som också ska med. Och självklart så hittar man inte vissa kläder när man väl ska packa, som nu tillexempel! Mamma säger att dom hänger på torkställningen..men ickesanicke! Puts väck!
Samma sak är det med smycken, jag tar med hur många som hellst ifall jag skulle vilja ha dom!
Men ja nu har jag allafall börjat packa, men det slutade ganska snabbt eftersom jag inte kan hitta ett par strumpbyxor och leggingsen!

Som ni ser är den här blogges design under ombyggnad, men det blir inte som jag vill!! Så det får vara såhär sålänge, nu ska jag svara i telefon för det ringer och sedan återgå..ajdå jag hann visst inet svara, eller så ville personen inte prata med mig, men nu s´ka jag gå tillbaka till min resväska.Och just de, nu har ugly betty börjat också, missa inte det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0