Jobba jobba jooobbba

har min första vecka på Jobbet gått! Tisdag, Onsdag, Torsdag & Lördag!
Tisdag och Onsdagen skulle jag lära mig hur allt fungerade och så. När jag satt i kassan hade jag hela tiden en tjej bakom mig som hjälpte till. Och samma sak skulle det bli på Torsdagen va det tänkt. Men när jag kommer till jobbet så visar det sig att hon som skulle hjälpa mig är sjuk!! Så dom frågade om de gick bra att jag satt själv..jo visst sa jag, det skulle bli kul tänkte jag!
Men kanske lite tidigt för att bara har varit där i 9 h och lärt mig!
Men tro det eller ej, det gick bra:) Så nu idag satt jag själv och allt var precis som fär alla andra kassörskor, det känns kul! =)
även fast ´jag gjorde världens misstag idag när jag skulle försöka lösa ett problem själv, eller 2 rättare sagt! Det ena löste sig när jag fick hjälp, detr andra vet jag inte hur det blir med :/ .
Och det är sjukt hur snabbt man lär sig PLU koderna, ni som inte vet så är det nummer till alla frukter och grönsaker, allt som inte har någon streckkod helt enkelt! Kan redan många tycker jag:)
och sen kommer man till att räkna kassan, det är knepigt tycker jag, har inte ritkigt förstått hur det ska gå till. Men men, det kommer väl! Ska jjobba fredag och lördag nästa vecka också!

Och nu har jag bokat en tid för att bygga på mina naglar, Äntligen :) den 10 december. Så dom är fina när jag kommer till sundsvall på julbesök:)

Nu ska jag nog gå ner och kolla på Harry Potter och Fenixorden! Den verkar bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0