Grishjärtan och Oxlever

jag äcklas faktiskt på mitt jobb :S människor handlar, hela gris hjärtan och skit stora lever och typ späck heter de, vet inte riktigt var de är men det ser jävligt äckligt ut iallafall! Och det värsta är att jag måste ta i förpackningarna, FYFAN säger jag bara! Fattar inte ens vad dem ska ha det till, jag hade aldrig stoppat det i min mun! Sen så läcker vissa förpackningar, så man blir helt kladdig om händerna :S det är fan det äckligaste!

Så det var allt om jobbet, annars är det jävligt nice med pengar, skattefritt dessutom! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

späck = fett .. haha ÄCKLIGT :P , kan man inte köpa grisklor och sånt också :P?

2007-12-08 @ 16:43:50
URL: http://thisismatilda.blogg.se
Postat av: Madison

Haha, ja de är väl typ malt fett, fyfan:P men jo det kan man! Och typ nått kött där benen är kvar, så det sticker upp typ runda ben med hål i, i förpackningen. guud asså! :S

2007-12-09 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0