Balklänningar

Det känns som att man går i prinsessornas värld!
Har börjat prova balklänningar nu i veckan, Åh jag älskar klänningar!
Det finns 1 affär här i staffanstorp som hatr balklänningar, så där började jag. Sen igår åkte jag och mamma in till malmö för att titta på fler. Hittils tycker jag mest om det första klänningen jag provade, det va här i staffanstorp.
Denvar lite champange aktig i färgen, sen var det lite paljetter där framme, sen går det inte att förklara mer..eller iallafall inte för mig, eftersom jag vet hur det går när jag ska förklara..
men den var iallafall öppen i ryggen, men band som gick typ i kors över ryggen som man knöt ihop. Och man kan välja om man vill ha band över axlarna eller inte.
Okej beskrivningen låter nog inte allt för bra, men den är jätte fin, jag lovar:D
Men den behöver både sys in i midjan och läggas upp, men tanke på mig långa kropp!

Men nu har jag ett dilemma. Jag har lagt undan klänningen tills på tisdag, men om jag köper den och om det kommer skit fina klänningar sen i januari. Då kommer jag ÅNGRA Mig! Men sen så om jag inte köper den och nån annan gör det, sen så hittar jag kanske ingen som jag skulle vilja lika mycket. Då kommer jag bryta ihop för att jag inte köpte den, så hjääälp mig!! Hur ska jag göra?

Och mina älskade stövlar har blivit klacklösa :( vad ska jag göra, finns det någon skomakare som skulle vilja sätta på en liten klack på dem, istället för att råda mig att slänga dom? kanske?
För i sopkorgen kommer dom inte hamna kan jag lova!

image28

Kommentarer
Postat av: Marie

hahaha jag har lika dana, men jag fick extra klackar o sätta på till mina ;) får ju ses innan du sticker till sundsvall din gris :D

2007-12-11 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0